Veelgestelde vragen

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen

1. Is registreren gratis ?

Tuurlijk, u kan zich gratis registreren en onze dienst bovendien gratis uittesten door middel van uw gsm nummer op te geven.
U ontvangt een code voor enkele gratis smsjes en kan vervolgens meteen aan de slag.

2. Welke tarieven hanteert u voor een smsje ?

Bulk sms hanteerde in het verleden een tarief van 1 credit is 1 sms , echter bleek dit nadelig te zijn voor de klant wanneer de doelgroep niet tot de Belgische markt zou behoren.
Om die reden hebben we onze prijzensysteem aangepast zodat dit voordeliger uitkomt voor u als klant.

U betaalt afhankelijk van het netwerk een andere prijs, en zelfs per operator.

Bv u stuurt 1000 berichtjes naar België dan kost dit 86.41 € (excl.btw) gemiddeld. Stuurt u dezelfde berichten naar Turkije kost dit slechts 24.67 € (excl. btw) , dit komt omdat Turkije een veel lagere kost heeft per sms.

Let ook op dat onze prijzen in de site steeds BTW exclusief zijn, indicatief vermelden we ook de prijs inclusief BTW.

3. Kan ik de afzender zelf bepalen ?

Ja en neen.  In België is het zo dat dit niet meer mogelijk is daar er misbruik kan gemaakt worden het bericht in naam van een ander persoon te versturen. U kan echter wel zowel een alfanumeriek als numerieke afzender instellen maar automatisch afhankelijk van operator zal dit gewijzigd worden naar een virtueel nummer.

Andere operatoren bieden soms wel deze optie, indien dit wettelijk toegelaten is in het land van de ontvanger zal de ontvanger als afzender een alfanumerieke waarde zien i.p.v. een virtueel nummer.

4. Ik wil een bericht personaliseren, kan dat ?

Ja, u kan elk bericht personaliseren door middel van variabelen. Bij elk contact kan u 5 variableen bijhouden, dit kan eender wat zijn: naam, code, actie,...

Wanneer u bericht wenst te versturen kan u heel eenvoudig de nodige variabelen aanklikken en ziet u live een preview hoe de sms er uit zal zien.

5. Mijn berichten komen niet aan ?

Hoewel we streven naar een 100% aflevering kunnen veel factoren dit beïnvloeden zoals uptime hosting, sms gateway , gsm operator, ontvanger heeft langdurig geen ontvangst, ...  Hoewel deze zaken zelden problemen geven en operatoren wereldwijd voldoende capaciteit, monitoring, backup systemen hebben kunnen piekmomenten problemen geven.

Ons systeem is voorzien om een bericht dat niet afgeleverd werd automatisch opnieuw te versturen via een andere route.

Zouden er smsjes niet afgeleverd worden kan u ons steeds de referentie bij het bericht doorsturen, a.d.h.v. dit nummer onderzoeken we verder wat de oorzaak kan zijn en sturen het bericht opnieuw indien mogelijk of vergoeden de kost.

Uitzondering is dat we geen berichten vergoeden die niet afgeleverd kunnen worden door andere technische redenenen die niet aan ons te wijten zijn.

6. Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan ?

U kan zowel online als via overschrijving betalen. Online betalingen worden door onze betaalpartner Mollie afgehandeld

Online betalen wordt meteen verwerkt, let wel op dat er een 3% processing fee bij komt.
Via overschrijving betalen is gratis, afhankelijk van uw bank kan dit max. 1 tot 3 dagen duren vooraleer het saldo wordt toegevoegd aan uw account.

Dient u sneller te beschikken over uw saldo? Geen probleem, na overschrijving mailt u ons een betaalbewijs en we verwerken de order meteen na controle van uw gegevens.

7. Is het mogelijk mijn saldo terug te krijgen ?

Neen, eens u betaald heeft zal het saldo bijgeschreven worden aan uw account.  Dit saldo blijft altijd beschikbaar maar wenst u uw account te sluiten dan is dit saldo niet recupereerbaar.

Maak een test account

Test gratis ons systeem uit zonder enige verplichting!

Enkele referenties

Hubo
Universiteit Gent
Kursaal Oostende
KBC
OCMW
AXXON
Materdei